8 juni 2009

sexnovell: Ett vällustigt möte

När Jesper kom cyklande längs strandpromenaden såg han en kvinna som gick en bit framför honom.
Hon hade svart hår som nådde ner till rumpan och det dansade i ljuset av solnedgången när hon gick. På sig hade kvinnan en tajt top i knallcerise och vit kort kjol. De brunbrända benen hade ringlande ormar tatuerade vid anklarna, och skorna hon bar var höga och cerise dem med. Han hade svårt att släppa blicken, och när han passerade henne kunde han inte låta bli att vända sig om. Naturligtvis såg kvinnan att han stirrade, men hon bara log glatt och hejade.
Hennes röst lät som om hon käkat ett ton kritor, den var sexigt hes och raspig. Det rös i Jesper. Han kände att något onämnbart vaknade till liv utan att han kunde stoppa det. Med ens kändes byxorna han bar alldeles för trånga. Vad skulle han göra nu? Han ville ju stanna! "Äh vad fan!" sade han för sig själv, och bromsade tvärt in. " Ursäkta jag bara måste få göra det här. Du får ge mig en rak höger om du vill, men jag bara måste…" med dem orden lade han sina händer om hennes kinder och gav henne en smällkyss. Kvinnan som hette Fredrika gav ifrån sig ett förvånat " varför gjorde du så?" Men, herregud, titta på dig själv, du ser ut som en reinkarnation på en gudinna. Så jävla vacker!" Jesper svepte ut med händerna, medan han talade.
Fredrika hade aldrig hört någon säga sådant till henne, och var mycket smickrad.
Vad Jesper inte visste var att för exakt ett år sedan hade Fredrika vägt runt 100 kg, och varit en ensam människa som mest hållit sig hemma, men när föräldrarna en dag visat sina fotografier som de tagit på semestern där hon varit med hade hon dyrt lovat sig själv att gå ner. Bilden hon sett motsvarade inte alls den hon ville vara. Fotot hade tagits när Fredrika fiskade, och runt midjan låg valk på valk som avslutades av en stor mage. Bikinin hon hade på sig hade skurit in både här och där. Hennes haka hade varit inbäddad i ett lager av fett .Av hennes vackra profil syntes ingenting.
Hon räckte fram handen för att presentera sig "Jag heter Fredrika Brenner och är vansinnigt smickrad. Man kan lätt säga att du gjort min dag med de orden. Jag är inte van att få komplimanger."
Jesper böjde sig ner för att ta upp sin cykel som låg på backen, och vände sig sedan mot Fredrika. "Snälla, rara du. Inte van. Skojar du med mig? Och dina ögon, de är som två gyllene bärnstenar." Han började plocka ihop sakerna som ramlat från pakethållaren när han slängt cykeln på backen. "Allvarligt talat så har jag aldrig någonsin gjort något sådant här. Aldrig!! Men, jag kunde inte låta bli när jag såg ditt vackra anlete." Han böjde sig ner för att titta lite närmare på tatueringarna. " Har de här någon speciell betydelse, eller?" Fredrika sade skrattande "Ja, det kan man gott säga. Jag gjorde dem när jag gjort av mig med alla överflödskilon för att de skulle påminna mig om vad som väntade om jag gick upp igen. Jag var ett mobbat barn under hela min skoltid, och de som var värst var två tvillingpojkar som kallades för ormpojkarna eftersom deras pappa jobbade på terrariumet."
" Det ser himla häftigt ut" sade Jesper.
"De gjorde ont som attan att få dit, jag lovar. Efteråt gick jag som om jag skitit på mig, rädd att slå emot det andra benet. Idag är de en del av mitt nya jag. Även om jag inte riktigt vant mig vid den här nya kroppen."
Jesper gick så nära Fredrika att han kunde känna doften av hennes parfym. Det luktade en härlig blandning av sommar, citron och sand. Han drog in doften i sina näsborrar och funderade på hur han skulle få hennes nummer. Den här kvinnan måste han bara ha!
Fredrika å andra sidan gick bredvid Jesper och sneglade i smyg på hans brunbrända armar. Hans händer var rätt stora och seniga, precis perfekt att hålla i tänkte hon. Tystnaden mellan dem ersattes av Jespers glada visslande.
Han vände sig mot henne, medan han försökte styra cykeln vars framdäck ideligen ville svänga inåt." Är du på väg till något särskilt ställe? Eller, har du lust att ha lite picknick med mig? Jag var på väg till parken för att slappa lite i solnedgången. Fikat är fixat redan, och det räcker till oss båda." Inom sig höll han tummarna för att svaret skulle bli ja, men man kunde ju aldrig veta. Hon kanske hade kille? Det var mycket tankar som surrade runt i skallen på honom.
"Det vore jättemysigt" sade Fredrika och log. Yes! Yes! Yes! Skrek hon inombords. Han vill träffa mig!
Paret fortsatte vägen fram tills de kom fram till parken där de hjälptes åt med att packa upp fikat, sedan satte de sig jämte varandra och började prata. Jesper som var den mest erfarne av dem förförde sakta men säkert Fredrika. " Bor du här i närheten?" frågade han medan hans fingrar lindade sig in i hennes. Hon blev lite blyg och en rodnad sköt upp på hennes kinder. "Jag bor i stan vid Buster-baren om du vet vart det ligger." Hon lät sina fingrar leka med hans. Tveksamt flyttade hon sig närmare honom. "Jag brukar inte följa med killar så här, men du verkar vara en reko kille." Jesper höll på att förgås av längtan. Egentligen skulle han bara vilja riva av henne kläderna och älska besatt med henne, men han förstod att det aldrig skulle gå. För sitt inre såg han en bild av Fredrika naken, upphetsad till randen av galenhet och det långa mörka håret som en gloria runt hennes välformade kropp. Nu var verkligen byxorna trånga och han ändrade ställning för att det skulle bli lite bekvämare. " Vad jobbar du med? Sade han lite hest och böjde sig över henne. Fredrika kunde inte svara, hon kände att hennes sköte började bulta när han kom närmare, och hennes blick gled ner mot hans underliv där en stor bula avtecknade sig. Som av en magisk kraft drogs hennes hand mot hans dragkedja, och hon drog ner den medan hon tittade honom in i ögonen för att se om han hade några invändningar. Jesper stönade högt när hon långsamt öppnade för att nyfiket släppa ut vilddjuret därinne. "Mer!" stönade han. Deras munnar möttes, och hungrigt lät hon sin tunga leka med hans. Fredrika lade sin hand runt hans lem och kunde känna den bulta. Vetskapen att han var så upphetsad av henne gjorde henne våt, och hon fortsatte sin färd över hans kropp. Hon kunde skymta en brun vältränad mage under tröjan, och drog upp den för att sedan smeka hans bröst. Hans bringa var full av svart hår. Lekfullt började hon bita honom på olika delar av kroppen.
Nu höll Jesper på att förgås. Jisus vilken kvinna tänkte han i sin dimma av åtrå. Han greppade henne över höfterna för att sedan med en knix dra av henne kjolen. Under den hittade han ett par exklusiva spetstrosor som inte lämnade mycket åt fantasin. När han tog av henne toppen hittade han en bh som matchade trosorna.
"har du alltid sådana här underbara kläder" sade han hest, medan bh:n åkte samma väg som toppen. "Mm, jag säljer underkläder, och älskar spets" sade hon medan hennes händer jobbade för fullt med att dra av honom jeansen. Hennes tunga slickade i sig hans svett, och hennes fingrar lekte med hans nacke. Jesper drog sig ifrån henne och utbrast "herregud kvinna, vad gör du med mig? Kom vi går lite högre upp, så att ingen ser oss."
Han tog hennes hand, och nakna skrattandes sprang de upp i skogsbrynet. När de kom fram tog han tag i hennes handled, vände henne mot sig och tryckte henne mot ett träd. Jesper lyfte henne och stötte kraftfullt in sin lem i henne, varvid hon stönade och skrek. Gång på gång tryckte han in den, ibland hårt, ibland mjukt tills det slutligen gick för dem båda. Svetten rann på Jesper, men han hade inte fått nog. Fredrika lockade något djuriskt inom honom och han ville ha henne om och om igen. Han ville spruta sin säd in i den här kvinnan och göra henne med barn. Sitt barn!
De kysstes frenetiskt och Fredrika kände att hennes bara fötter var fulla av barr, och att ryggen mot trädet var sårig. Hon smekte honom över hans bara mage, och såg att hans lilla djävul vaknat till liv igen.
Synen gjorde henne het, och hon tog hans hand och ledde den ner till sitt sköte. Där lekte han lite med sina fingrar innan hon var redo att ta honom i sig igen. Rysningar fortplantade sig ner till hennes fötter när han trängde in. Hon bet hon hårt i axeln när hon om igen kom. Hans skrik ekade över skogen när hans sats sköt in i hennes härliga rum.
Efteråt gick de hand i hand ner till filten, klädde på sig under tystnad och satte sig för att fika.
De kysstes emellanåt, och pratade om sina liv.
När de skiljts åt nere vid hennes ytterdörr efter att ha bytt telefonnummer gick Jesper glatt visslande hem till sin fru, och Fredrika gick upp till sin sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...