4 juli 2009

TEMA min röst är stark och klar

I nästan hela mitt liv har jag sjungit i kyrkokörer, damkörer, och i grupp, och många gånger har jag på darrande, osäkra ben äntrat scener.
Men, när de första orden sjungits försvinner all nervositet och jag njuter i fulla drag.
Min röst är stark och klar och lyfts till oanade höjder av att bli sedd och hörd.
Känslan när publiken applåderar är oslagbar
Man blir euforisk ett tag.
När scenen är släckt och alla gått hem står jag kvar där i min dröm
Att kanske, kanske bli upptäckt en dag

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...