12 mars 2010

TEMA Fredagsmys

Inatt blev det klart att jag får deltaga i Kapitel1:s eminenta antologi som just nu sätts ihop på sajten. Ett stort mycket spännande koncept som inte innebär mycket pengar, men uppmärksamhet. Träffade min nya mentor igår och blev satt på kurs. Intressant och mycket roligt. Jag hoppas att han kan guida mig i djungeln på internet.
Här är dagens puff:

Fiffiga fiffiluran fixade fredagsmys för fräsiga föräldrar


Ficklade fram film från famlande farföräldrar

Fräste franska från förmiddagens femrättersmål

Flipperspelet från farstun förpassades framåt för finlir framför fönstret

Facklor flammade framför farstubron

Fiffiga fiffiluran fixade familjens framtid

2 kommentarer:

  1. *fnissfnissfniss*
    Och GRATTIS!!! Jag tycker det låter som rena drömmen, du kan ju koncentrera dig på skrivandet utan att ha dåligt samvete alls. Underbart måste det va! Kram!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...