25 maj 2010

TEMA En inbjudan

Dagens tema blev min verklighet för cirka två sekunder sedan.
Jag har sökt till en ettårig filmmanuskurs hos Manuspiloterna som endast tar in 16 sökande per gång, och jag är antagen!!!
Jag har svårt att tänka på något annat, men skall nu försöka sätta mig in i hur man söker studiestöd mm.
Att skriva är mitt liv, och om jag skulle kunna leva på det vore det en dröm som gick i uppfyllelse.
Tack allihop som kommenterar mina skrifter. Skrivpuff har blivit ett beroende som jag behöver varje dag.

8 kommentarer:

  1. Wow, supergrattis!

    Fast du menar nog "antagen" ;-)

    GRATTIS!

    SvaraRadera
  2. Gratulerar! Jättekul!

    Men du fortsätter väl skriva här på puffen ändå?

    SvaraRadera
  3. Stämmer in i grattiskören här! Låter jättespännande!

    SvaraRadera
  4. Grattis, vad spännande och lycka till.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad kul. Stort grattis och lycka till! Det kommer fortsätta gå strålande för dig.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...