19 augusti 2010

TIPS!

Är du rädd att dina alster skall hamna i fel händer? Att någon skall göra dem till sina?
Nu finns lösningen.
Jag hittade det här tipset i månadens ALLT OM Pc & teknik. Min favvo Tommy K johansson är den som är upphittare.
Om du går in på www.tynt.com och skriver in din hemsides eller bloggadress så länkar texten någon lånar eller stjäl automatiskt tillbaka till din blogg.
Svårförståeligt? Kika in på sidan så förstår ni vad jag menar.
Förresten kan jag rekommendera tidningen varmt. Jag hittar alltid små tips och intressanta artiklar i den.
Må gott!
nature01 Pictures, Images and Photos

3 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...