19 augusti 2010

VILDSINT debut i Tumba

Igår gick jag in på min härliga bokhandel i Tumba och lämnade in ett ex av boken VILDSINT. Kvinnan som tog emot den tackade och frågade om jag skickat med någon dokumentation över vad jag gjort och vem jag var. Jag vecklade upp papperet där till och med ett foto tagit plats och pekade ut min bloggadress.

Att ha gjort två böcker är nog inte så mycket att skryta med, och VILDSINT har jag ju satt ihop med flera andra författare. Hon log och frågade om jag inte kunde komma in med Pappersskärvor när den var tryckt.

Glad gick jag vidare till Tumba bibliotek där kvinnan vid disken berättar att de som besöker biblioteket pratar om mina böcker och mig. Det ryser i mig av välbehag och jag har svårt att sluta le fånigt när jag lämnar stället.

Nu ligger vår röda vackra bok där på disken och lyser. Men den som inte har möjlighet att gå dit hittar den hos nätbokhandlarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...