18 september 2010

Dagboksinlägg 18 sept 2010

tired

Idag är jag trött så trött efter att ha tillbringat i stort sett hela natten med att få till en snygg hemsida.
Klockan hade brakat iväg till tre innan jag äntligen slöt mina blå.
Idag skall jag skriva en skrivpuff, sedan fortsätta med hemsidan, men framförallt skall jag och Peter iväg och titta på Ugglas show...jag återkommer med en recension senare idag.

Ute hänger regnet i luften och det är som att molnet bara väntar på att någon skall sticka upp en vass pinne i det för att tömma det¨på vatten.

Barnen lägger pussel med Peter och vi inser snabbt att Lilleman blivit för stor för vissa av dem. Det tar bara några sekunder så har han plockat ihop dem. Herregud vad tiden flyger iväg. Razzel sitter i rummet och spelar sitt älskade Playstation och Zabine leker med modellera.

Det har varit full fart här sedan de vaknade vid sex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...