31 maj 2011

Dagboksinlägg 31 maj

Solen skiner på en ljusblå himmel trots att klockan är snart åtta på kvällen, och min dag har tillbringats framför datorn. Tyvärr inte med manuset.
Istället har jag plöjt igenom massor av jobbsajter, webbsidor om affiliates och även startat upp en manusförfattarblogg där jag koncentrerar mitt skrivande på film, och letar upp superba sajter och tips för den som författar manus.
På sidan hittar du artikelserien om att skriva manus som jag lagt in på eminenta sidan 1av3.se


Jag tänker också lägga ut mina första tafatta försök till filmmanus, och ge läsarna möjligheten att kommentera mitt pågående manus Skam och Skuld.

Klockan tre hämtade jag ungarna och när vi kom hem åt vi glass. Luften ute var alldeles ljummen, och det blev ombyte av kläder. Sååå skönt med värme.

Efter att samtliga telningar badat är det nu dags för sängen och saga.
Sedan...skall jag skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...