13 november 2011

Ronnie Lundin släpper boken "Och Fårös jord blev till sten"

Ronnie Lundin skrev ju underbara Ivars Hamarsman som jag kikar på för att göra filmmanus av just nu, och det är med stor nyfikenhet jag inväntar nästa bok som släpps nu i helgen.
Den heter Och Fårös jord blev till sten
Du kan läsa mer om Ronnie och hans skrivande på hemsidan.

Ronnie har även skrivit noveller som du dels kan läsa på www.kapitel1.se och dels i nya VILDSINT som kom ut lagom till bokmässan.

Grattis Ronnie till din framgång. Jag erkänner villigt att jag gärna varit i din sits.

1 kommentar:

  1. Tack Anitha. Jo det var rätt häftigt att 40 personer kom för att lyssna på mig och ville köpa boken. En härlig känsla som jag önskar fler får dela.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...