25 januari 2012

Skrivprocessen-utskrivning av manus för att kolla att allt stämmer

Nu har jag kommit till det där roliga arbetet med att foga samman alla delarna till en vettig bok. Jag har ett antal kapitel kvar att skriva, men vill ändå kolla så att historien stämmer, att allt kommer i den ordning jag tänkt mig.
Det är många sidor att skriva ut, och skrivaren krånglar emellanåt med resultat att jag svär och domderar.

Bordet är täckt av papper, och jag fnular på bästa sättet att skrämma, behaga och beröra.

Nu skall jag leta upp en lektör, helst från Stockholmstrakten, och min kära karl har i dagarna kläckt ur sig att han har bekanta inom mediavärlden som kan hjälpa till med marknadsföringen.
Nu återstår bara en fråga...ge ut själv eller leta förlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...