24 maj 2012

Luftrörskatarr igen-redigering och valpar

Vaknar med halsen hopsnörd av brinnande eld. Kan inte svälja, och inte heller prata, men tvingar mig själv att stiga upp.
Idag ska jag nämligen till något som kallas för ETU och prata företag.

Tar ut hundarna i strålande solsken, och springer vår vanliga runda. Matar valpar och byter underlag till dem. De små liven växer som ogräs och blir sötare för var dag som går.
Idag är det tänkt att de ska tas ut på gräsmattan och få lite värld presenterat.

Nattens redigering gick åt fanders eftersom Peter behövde hjälp att leta papper inför ett kundbesök. Nåväl, jag redigerade hela dagen, så jag är nöjd ändå.

Idag ska jag till Sundbyberg, sedan möta Peter hemma och åka vidare till Rosenhill för att stiga upp på taket igen.

Nu är det dags för frukost och avfärd.

Ha en underbar dag söta du
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...