8 december 2012

Ryssmössa-Gangna style-tomtar

Idag har jag varit ensam hemma med trollen.
Till att börja med sov jag tills klockan tio...
Kan tala om att det är första gången ever som jag gör det. Fick en smärre chock då jag insåg att jag sovit så länge.

Men det var bara att skynda sig upp och käka frukost med ungarna som lekte snällt med sina petshops.
Direkt efter frukost gick vi ut och skottade av våra megastora veranda och fortsatte med vår stora nästanklara trappa.
Jag hade ont i axlarna då vi gick in några timmar senare.

Provade kläder på Zabine som snurrar runt, runt med klänningen på sig. Den är sådär gammeldags med en kjol som flyger ut.

Eldade, kikade på Tradera efter en så kallad ryssmössa till dottern, och efter någon cool mössa till Razzel.
Jag lyckades faktiskt hitta en jättefin till Zabine.

I rummet intill kör Razzel låten/videon Gangna style om och om igen, och med jämna mellanrum kör han Såspäron.
Jag fattar inte vad de ser för roligt i det hela och försöker att inte tjafsa med dem, men tänker nu stänga av internet. He, he...

Hoppas du haft en härlig dag och får en mysig kväll.
Peter kommer hem senare. Han har först jobbat, sedan gått på hockey, så jag ska roa småttingarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...