6 april 2013

Redigering-hemlighet

Under tiden som jag redigerar hittar jag små händelser. Du vet det där speciella som man inte kan låta bli att ta med. Nu pratar jag inte alls om så kallade Darlings.

Jag tillbringade gårdagen med att försöka redigera manuset, men gav upp och gjorde lite småpiller i det dagtid då barnen kräver sitt.
Klockan nio startade jag den riktiga redigeringen och höll på tills klockan tre. Och banne mig, det blir bra.

Angående hemligheten jag har så får du inte veta vad det handlar om förrän v.21 den 23 maj. Du får bärga dig tills dess.

Nog om det.
Nyss åt vi frukost och alldeles strax ska jag och Peter ut och panela huset. Det är på tiden att det blir klart. Jag har tagit en morgonpromenad med vovvarna och njutit av solen som redan skiner varmt.

Barn plus extrabarn ska luras ut och förhoppningsvis blir vi klara idag.

Ha en underbar dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...