17 januari 2016

Vem är du som läser?

Jag skulle vilja veta vem du som läser mig blogg är? Skriver du själv? Var bor du?  Jag har förstått att du som läser kommer från alla möjliga länder, inte bara Sverige.
Du får gärna berätta här om du hittat på en fortsättning på mina börjor, kanske till och med skrivit en bok.
I framtiden är det tänkt att jag ska skriva nyhetsbrev och dela med mig att det jag vet och kan. Jag ska bara lära mig hur det fungerar.

Vill du gästblogga hos mig? Skriv en rad och berätta. Gör reklam för din blogg/hemsida eller vad det nu är.

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...